شرایط و قوانین استفاده

کارفرمای گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سامانه کارگزینی هوشمند مُشیر به دقت ملاحظه فرمایید

1. تمامی فعالیت ها و خدمات مشیر، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد ، از جمله قوانین حاکم بر روابط کار تامین اجتماعی و ...

2. . ضوابط ، قوانین و مستندات خروجی مشیر جهت کارفرمایان و کارگران بر اساس قوانین جمهوری اسلامی تدوین شده و  بدیهی است در صورت تغییر در قوانین یا آرا شورای عالی کار ، دیوان عدالت اداری و مراجع قانونی این ضوابط و مستندات به روز رسانی خواهد شد.

3. برخی از وظایف کارفرمایان در قبال استفاده از مشیر عبارت است از :

درج اطلاعات صحیح کارگاه ، لوگوی کارگاه ، نام کارگاه ، شماره ثبت ، کد کارگاه در تامین اجتماعی ، اطلاعات دقیق مدیرعامل (مدیر عامل معرفی شده به سازمان ثبن شرکت ها ، طبق آخرین تغییرات حقوقی و یا اساسنامه ای برای شرکت ها) شامل نام ، کد ملی ، نام پدر ، کد ملی  و آدرس و مشخصات کامل کارگاه.

درج دقیق اطلاعات کارگران شامل اطلاعات هویتی کارگر، شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد شخص در تامین اجتماعی، جنسیت، وضعیت نظام وظیفه، آدرس و ...

. اطلاعات شغلی کارگران شامل کد و عنوان شغل، سابقه فعالیت در کارگاه ، نوع شیفت ، سابقه بیمه به روز

درج اطلاعات حقوق و دستمزد شامل حقوق پایه روزانه ، نوع قرارداد ، اطلاعات شماره حساب کارگر و اطلاعات بانکی ایشان

وظیفه دریافت و بارگذاری اطلاعات حضور و غیاب و دستگاه ساعت زن و ورود اطلاعات کارکرد کارگر در سامانه بر عهده کارفرما می باشد. اطلاعات ماهیانه کارکرد کارگر شامل اضافه کاری، شب کاری، تعطیل کاری، تاخیر تعجیل، مرخصی و غیبت.

درج اطلاعات مساعده کارگران در طول ماه

واریز حقوق و ضمیمه کردن فیش واریزی به سند واریز به حساب

ثبت نام کارگر در سازمان تامین اجتماعی و رد کردن لیست بیمه بر اساس سند لست بیمه ای که ماهیانه مشیر تنظیم و اطلاع رسانی می نماید

اعلام ترک کار کارگر ، به این صورت که سریعا در نرم افزار در قسمت ترک کار ، ترک کار را گزارش و تایید نمایید.

4. برخی از وظایف مشیر در قبال استفاده کنندگان عبارت است از :

تنظیم قرارداد کار

محاسبه حقوق و دستمزد هنگام استخدام

اطلاع‌رسانی معاینات بعد و حین استخدام کارگران

صدور فیش حقوقی و لیست کارکرد ماهیانه کارگران

صدور مفاصا حساب کارگر و تشریفات ترک کار

ایجاد الحاقیه های قرارداد کار (بر اساس تغییرات قانونی و احکام به روز شورایعالی کار و دیوان عدالت اداری و همچنین بر اساس تغییرات حقوق و دستمزد و مشخصات هویتی و فردی پرسنل)

اطلاع رسانی و محاسبه جهت واریز بیمه تامین اجتماعی

اعلام مبلغ و شرح واریز به حساب برای حقوق ماهیانه پرسنل

اطلاع رسانی به موقع بیمه مسئولیت مدنی 

5. کلیه آموزش های مربوطه جهت ورود اطلاعات توسط کارفرما در سامانه مشیر با عنوان علامت سوال در هر باکس قرار داده شده که کارفرما موظف است این اطلاعات را به دقت مطالعه کرده و بر اساس آنها ورود اطلاعات نماید. در موارد تکمیلی لازم است اطلاعات مربوط به قسمت آموزش را دقیقا مطالعه و بر اساس آن اقدام نماید.

6. قالب مستندات تهیه شده توسط مشیر بر اساس قالب های پیش فرض حقوقی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم می گردد و هرگونه درخواست سفارشی سازی توسط مشتری امکان پذیر نمی باشد.

7. سرویس های مشیر به صورت ماهیانه ، سه ماه ، شش ماه و سالیانه ارائه می شود و خریداران موظف به تمدید سرویس خود بر اساس تعرفه روز آن سرویس می باشد.

8. درج اطلاعات صحیح در مشیر توسط کارفرما الزامی می باشد و مسئولیت عواقب آن متوجه کارفرما است. (اطلاعات و مشخصات کارگاه و پرسنل)

9. حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کارفرمایان و کارگران در مشیر رعایت می شود.

10. خدمات مشیر عطف به ماسبق نمی شود و گذشته وضعیت کارفرما را پوشش نخواهد داد.

11. رسالت مشیر ارائه خدمات به بهترین نحو به خریداران خود می باشد اما در شرایط اضطراری نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی، جنگ، هرج ومرج، اعتصاب، تحریم‌های بین‌المللی، تغییر قوانین و رویکردهای حکومت، اشکال در تجهیزات مخابراتی، شبکه، سخت افزاری و هرگونه شرایط اضطراری دیگر که خارج از کنترل شرکت بوده و باعث اختلال، قطع موقت و یا دائم خدمات و محصولات شرکت گردد ، خارج از تعهد و مسئولیت شرکت بوده و مشتری موافقت می نماید شرکت را برای این گونه مشکلات ، مسئول نداند ./

12. مشیر تنها از طریق راه های تماس مندرج در سایت www.moshir.ir با شما تماس می گیرد و کلیه خبر رسانی ها و صفحات اجتماعی با نام مشیر که در سایت فوق ذکر نشده باشد از جانب مشیر نبوده و فاقد هرگونه اعتبار می باشد و مشیر هیچ گونه مسئولیتی را در قبال آنها ندارد./

13. مسئولیت حفظ و امنیت اطلاعات حساب کاربری و کلمه عبور بصورت محرمانه بر عهده خریدار بوده و مشیر هیچگونه مسئولیتی را در قبال عملیات صورت گرفته در پنل مدیریت خریدار را نمی پذیرد. (چه این عملیات توسط خریدار انجام گرفته باشد چه افراد معتمد خریدار و یا افراد متفرقه‌ی دیگری که به اطلاعات ورود او دسترسی پیدا کرده باشند). 

14. بیمه نامه مسوولیت حرفه ای مُشیر از ساعت 12 شب تاریخ خرید نسخه های دارای بیمه نامه،فعال و پرداخت خسارت مشروط به فعال بودن اشتراک کارفرما در لحظه شکایت می باشد.

15. پرداخت خسارت مشروط به انجام کلیه فعالیت های اطلاع رسانی توسط مشیر می باشد و لحظه شکایت ارائه مستندات امضاء شده یا پرداخت شده جهت کارشناس بیمه الزامی می باشد.

16. خریدار موظف است پیش از تاریخ انقضای سرویس خریداری شده ، نسبت به تمدید آن از طریق اپلیکیشن اقدام نماید. در صورت عدم تمدید ، سرویس بصورت اتوماتیک غیر فعال شده . پس از مدت یک ماه بصورت اتوماتیک کل اطلاعات مشتری حذف شده و مشیر هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات حذف شده نداشته و کلیه خسارات و عواقب ناشی از آن بر عهده خریدار می باشد./

17. ضمانت خدمات مشیر شامل مجموعه هایی است که حداقل حقوق مصوب توسط شورایعالی کار را به پرسنل پرداخت می نمایند و پرسنل را به بیمه تامین اجتماعی معرفی و حق بیمه را پرداخت می نمایند.(لازم به ذکر است عدم رعایت این اقدامات قطعا طبعات سنگین حقوقی و مالی را برای شرکت ها و واحد های صنفی خواهد داشت.)

18. مصونیت اطلاعات خریداران در نزد مشیر تضمین می شود و ارائه هرگونه اطلاعات منوط به ارائه حکم قضایی از جانب دستگاه های قضایی و دولتی ذیصلاح می باشد.

19. شرایط حرم خصوصی کاربران را می توانید از اینجا مشاهده نمایید