زبان:

فارسی انگلیسی

سیاست حفظ حریم خصوصی

آخرین به روزرسانی: 22 مرداد 1401

این مستند حفظ حریم خصوصی از طرف شرکت دانش بنیان امید آیندگان توسعه پارس با برند مشیر (٬٬توسعه پارس٬٬، ٬٬مشیر٬٬، ٬٬ما٬٬ همگی به شرکت دانش بنیان امید آیندگان توسعه پارس اشاره دارند.) چگونگی و علت جمع ‌آوری، ذخیره، یا استفاده از داده های کاربران اپلیکیشن مشیر را شرح می‌دهد. هنگامی که از خدمات ما استفاده می‌کنید، اطلاعات خود را با ما به اشتراک می‌گذارید. به طور مثال زمانی که:

برنامه موبایل ما (مشیر) را دانلود و نصب کنید.

به روش های مرتبط دیگر، از جمله فروش، بازاریابی، وبسایت یا... با ما در ارتباط باشید.

خواندن این مستند حفظ حریم خصوصی به شما کمک می‌کند حقوق حریم خصوصی خود را درک کنید، بنابراین پس از خواندن این مستند اگر با سیاست ها و شیوه های ما موافق نیستید، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید، اگر همچنان سوال یا ابهامی دارید با ما به آدرس info@moshir.ir تماس بگیرید.

با نصب و استفاده از برنامه ها، با این سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید و رضایت صریح و آگاهانه را به پردازش می دهید. اگر موافق نیستید، لطفاً برنامه‌ها و سرویس‌ها را نصب و استفاده نکنید.

فهرست مطالب

  1. چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟
  2. چگونه اطلاعات شما را پردازش می کنیم؟
  3. چه زمانی و با چه کسی اطلاعات شخصی شما را به اشتراک می گذاریم؟
  4. چه مدت اطلاعات شما را نگه می داریم؟
  5. چگونه اطلاعات شما را ایمن نگه می داریم؟
  6. آیا ما از خردسالان اطلاعات جمع آوری می کنیم؟
  7. حقوق حریم خصوصی شما چیست؟
  8. کنترل برای ویژگی های DO-NOT-TRACK
  9. آیا ما این مستند را به روز می کنیم؟
  10. چگونه می توانید در مورد این مستند با ما تماس بگیرید؟
  11. چگونه می‌توانید داده‌هایی را که از شما جمع‌آوری می‌کنیم، مرور، به‌روزرسانی یا حذف کنید؟

1.چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟

اطلاعات شخصی که در اختیار ما قرار می دهید

به طور خلاصه: ما اطلاعات شخصی را که شما در اختیار ما قرار می دهید جمع آوری می کنیم.

ما اطلاعات شخصی را جمع‌آوری می‌کنیم که شما داوطلبانه در هنگام ثبت نام در سرویس‌ها، ابراز علاقه به کسب اطلاعات در مورد ما یا محصولات و خدمات ما، شرکت در فعالیت‌های سرویس‌ها، یا در موارد دیگر هنگام تماس با ما، در اختیار ما قرار می‌دهید.

اطلاعات شخصی ارائه شده توسط شما، اطلاعات شخصی که ما جمع آوری می کنیم به زمینه تعامل شما با ما و خدمات، انتخاب هایی که انجام می دهید و محصولات و ویژگی هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. اطلاعات شخصی که جمع آوری می کنیم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • نام ها
  • شماره تلفن ها
  • آدرس های پستی
  • عناوین شغلی
  • شماره کارت، شماره حساب
  • آدرس های صورتحساب
  • اطلاعات تماس یا احراز هویت

اطلاعات حساس. در صورت لزوم، با رضایت شما یا در صورتی که قانون قابل اجرا اجازه داده باشد، دسته‌های اطلاعات حساس زیر را پردازش می‌کنیم:

  • شماره های بیمه
  • کد ملی، شماره شناسنامه
  • داده های مالی

داده های برنامه، اگر از برنامه ما استفاده می کنید، اگر بخواهید به ما دسترسی یا مجوز بدهید، ممکن است اطلاعات زیر را نیز جمع آوری کنیم:

  • دسترسی به دستگاه تلفن همراه ممکن است از دستگاه تلفن همراه شما به برخی از ویژگی‌ها، از جمله احراز هویت با اثرانگشت یا تشخیص چهره، و سایر ویژگی‌ها، دسترسی یا مجوز درخواست کنیم. اگر می خواهید دسترسی یا مجوزهای ما را تغییر دهید، می توانید این کار را در تنظیمات دستگاه خود انجام دهید.
  • داده های دستگاه تلفن همراه ما به طور خودکار اطلاعات دستگاه (مانند شناسه، مدل و سازنده دستگاه تلفن همراه شما)، سیستم عامل، اطلاعات نسخه و اطلاعات پیکربندی سیستم، شماره شناسایی دستگاه و برنامه، نوع و نسخه مرورگر، مدل سخت افزاری ارائه دهنده خدمات اینترنت و/یا شرکت مخابراتی تلفن همراه را جمع آوری می کنیم. و آدرس پروتکل اینترنت (IP) (یا سرور پروکسی). اگر از برنامه(های) ما استفاده می کنید، ممکن است اطلاعاتی درباره شبکه تلفن مرتبط با دستگاه تلفن همراه شما، سیستم عامل یا پلتفرم دستگاه تلفن همراه شما، نوع دستگاه تلفن همراهی که استفاده می کنید، شناسه دستگاه منحصر به فرد دستگاه تلفن همراه شما و اطلاعات را جمع آوری کنیم. در مورد ویژگی های برنامه(های) ما که به آنها دسترسی داشتید.
  • Push Notifications ممکن است از ما درخواست کنیم که اعلان‌هایی در مورد حساب شما یا ویژگی‌های خاصی از برنامه برای شما ارسال کنیم. اگر می خواهید از دریافت این نوع ارتباطات انصراف دهید، می توانید آنها را در تنظیمات دستگاه خود خاموش کنید.

این اطلاعات در درجه اول برای حفظ امنیت و عملکرد برنامه(های) ما، برای عیب یابی، و برای اهداف تجزیه و تحلیل داخلی و گزارش ما مورد نیاز است.

تمام اطلاعات شخصی که در اختیار ما قرار می دهید باید واقعی، کامل و دقیق باشد و شما باید ما را از هرگونه تغییر در این اطلاعات شخصی مطلع کنید.

اطلاعاتی که به طور خودکار جمع آوری می شود:

به طور خلاصه: برخی از اطلاعات - مانند آدرس پروتکل اینترنت (IP) و/یا ویژگی‌های مرورگر و دستگاه - هنگام بازدید از خدمات ما به‌طور خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

ما به طور خودکار اطلاعات خاصی را هنگام بازدید، استفاده یا پیمایش شما از خدمات جمع آوری می کنیم. این اطلاعات هویت خاص شما (مانند نام یا اطلاعات تماس شما) را نشان نمی‌دهد، اما ممکن است شامل اطلاعات دستگاه و استفاده، مانند آدرس IP، مرورگر و ویژگی‌های دستگاه، سیستم عامل، اولویت‌های زبان، نشانی‌های اینترنتی ارجاع‌دهنده، نام دستگاه، کشور، مکان باشد. ، اطلاعات مربوط به نحوه و زمان استفاده از خدمات ما و سایر اطلاعات فنی. این اطلاعات در درجه اول برای حفظ امنیت و عملکرد سرویس‌های ما، و برای اهداف تجزیه و تحلیل و گزارش داخلی ما مورد نیاز است.

اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم شامل:

  • گزارش و داده های استفاده داده‌های گزارش و استفاده مربوط به خدمات، اطلاعات تشخیصی، استفاده و عملکرد هستند که سرورهای ما به‌طور خودکار هنگام دسترسی یا استفاده از خدمات ما جمع‌آوری می‌کنند و ما آن‌ها را در فایل‌های گزارش ثبت می‌کنیم. بسته به نحوه تعامل شما با ما، این داده های گزارش ممکن است شامل آدرس IP، اطلاعات دستگاه، نوع مرورگر، و تنظیمات و اطلاعات مربوط به فعالیت شما در سرویس ها باشد (مانند مهرهای تاریخ/زمان مرتبط با استفاده، صفحات و فایل های مشاهده شده شما ، جستجوها و سایر اقداماتی که انجام می دهید، مانند ویژگی هایی که استفاده می کنید)، اطلاعات رویداد دستگاه (مانند فعالیت سیستم، گزارش های خطا (که گاهی اوقات "crash dumps" نامیده می شود) و تنظیمات سخت افزاری).

2. چگونه اطلاعات شما را پردازش می کنیم؟

به طور خلاصه: ما اطلاعات شما را برای ارائه، بهبود و مدیریت خدماتمان، برقراری ارتباط با شما، برای امنیت و پیشگیری از کلاهبرداری و پیروی از قانون پردازش می کنیم. همچنین ممکن است با رضایت شما اطلاعات شما را برای مقاصد دیگر پردازش کنیم.

ما اطلاعات شخصی شما را به دلایل مختلفی پردازش می کنیم، بسته به نحوه تعامل شما با خدمات ما، از جمله:

  • برای تسهیل ایجاد حساب و احراز هویت و در غیر این صورت مدیریت حساب های کاربری. ما ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم تا بتوانید حساب خود را ایجاد کرده و وارد آن شوید و همچنین حساب خود را در حالت عادی نگه دارید.
  • ارائه و تسهیل در ارائه خدمات به کاربر. ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم تا خدمات درخواستی را به شما ارائه دهیم.
  • برای پاسخ به سؤالات کاربر / ارائه پشتیبانی به کاربران. ما ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و مشکلات احتمالی شما را در مورد خدمات درخواستی حل کنیم.
  • برای ارسال اطلاعات اداری برای شما. ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم تا جزئیات مربوط به محصولات و خدمات، تغییرات در شرایط و خط‌مشی‌هایمان و سایر اطلاعات مشابه را برای شما ارسال کنیم.
  • برای انجام و مدیریت سفارشات شما. ما ممکن است اطلاعات شما را برای انجام و مدیریت سفارشات، پرداخت‌ها، بازگرداندن و مبادلات انجام شده از طریق خدمات پردازش کنیم.
  • برای ارزیابی و بهبود خدمات، محصولات، بازاریابی و تجربه شما. زمانی ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم که فکر کنیم برای شناسایی روند استفاده، تعیین اثربخشی کمپین های تبلیغاتی و ارزیابی و بهبود خدمات، محصولات، بازاریابی و تجربه شما ضروری است.
  • تا به تعهدات قانونی خود عمل کنیم. ما ممکن است اطلاعات شما را پردازش کنیم تا از تعهدات قانونی خود پیروی کنیم، به درخواست های قانونی پاسخ دهیم، و از حقوق قانونی خود استفاده، ایجاد یا دفاع کنیم.

3. چه زمانی و با چه کسی اطلاعات شخصی شما را به اشتراک می گذاریم؟

به طور خلاصه: ممکن است اطلاعاتی را در شرایط خاص که در این بخش توضیح داده شده و/یا با اشخاص ثالث زیر به اشتراک بگذاریم.

فروشندگان، مشاوران و سایر ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث. ما ممکن است داده های شما را با فروشندگان شخص ثالث، ارائه دهندگان خدمات، پیمانکاران، یا نمایندگان ("اشخاص ثالث") به اشتراک بگذاریم که خدماتی را برای ما یا از طرف ما انجام می دهند و برای انجام آن کار نیاز به دسترسی به چنین اطلاعاتی دارند. لطفاً توجه داشته باشید که دسترسی و استفاده شما از برنامه‌ها ممکن است تابع شرایط و ضوابط خاص شخص ثالث و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی باشد. شما به رسمیت می شناسید و موافقت می کنید که ما در قبال چنین شرایط و ضوابط شخص ثالث و استفاده شخص ثالث از داده های شخصی شما مسئولیتی نداریم. اشخاص ثالثی که ممکن است اطلاعات شخصی را با آنها به اشتراک بگذاریم و پیوندهایی به سیاست های حفظ حریم خصوصی آنها به شرح زیر است:

تجزیه و تحلیل وب و موبایل:

نظارت بر عملکرد وب سایت:

همچنین ممکن است لازم باشد اطلاعات شخصی شما را در شرایط زیر به اشتراک بگذاریم:

  • نقل و انتقالات تجاری:ما ممکن است اطلاعات شما را در رابطه با یا در خلال مذاکرات مربوط به ادغام، فروش دارایی های شرکت، تامین مالی، یا خرید تمام یا بخشی از کسب و کار خود به شرکت دیگری به اشتراک بگذاریم یا انتقال دهیم.

4. چه مدت اطلاعات شما را نگه می داریم؟

به طور خلاصه:ما اطلاعات شما را تا زمانی که برای تحقق اهداف ذکر شده در این اعلامیه حفظ حریم خصوصی لازم است نگه می داریم، مگر اینکه قانون خلاف آن را الزامی کند.

ما اطلاعات شخصی شما را فقط تا زمانی که برای اهداف تعیین شده در این اعلامیه حفظ حریم خصوصی ضروری باشد حفظ خواهیم کرد، مگر اینکه دوره نگهداری طولانی تری توسط قانون مورد نیاز یا مجاز باشد (مانند الزامات مالیاتی، حسابداری یا سایر الزامات قانونی). هیچ هدفی در این اخطار ما را ملزم نخواهد کرد که اطلاعات شخصی شما را بیش از مدت زمانی که کاربران با ما حساب دارند نگه داریم.

زمانی که نیازی به پردازش اطلاعات شخصی شما نداشته باشیم، این اطلاعات را حذف یا ناشناس می‌کنیم، یا اگر این امکان وجود نداشته باشد (مثلاً به این دلیل که اطلاعات شخصی شما در بایگانی‌های پشتیبان ذخیره شده است)، به طور ایمن آن را انجام می‌دهیم. اطلاعات شخصی خود را ذخیره کنید و آن را از هرگونه پردازش بیشتر جدا کنید تا زمانی که امکان حذف وجود داشته باشد.

5. چگونه اطلاعات شما را ایمن نگه می داریم؟

به طور خلاصه: هدف ما محافظت از اطلاعات شخصی شما از طریق یک سیستم اقدامات امنیتی سازمانی و فنی است.

ما اقدامات امنیتی مناسب و منطقی فنی و سازمانی را برای محافظت از امنیت هر گونه اطلاعات شخصی که پردازش می کنیم، اجرا کرده ایم. با این حال، علیرغم اقدامات حفاظتی و تلاش های ما برای ایمن سازی اطلاعات شما، هیچ انتقال الکترونیکی از طریق اینترنت یا فناوری ذخیره سازی اطلاعات را نمی توان 100٪ ایمن تضمین کرد، بنابراین ما نمی توانیم قول یا تضمین دهیم که هکرها، مجرمان سایبری یا سایر اشخاص ثالث غیرمجاز قادر به شکست دادن امنیت ما و جمع آوری، دسترسی، سرقت، یا اصلاح اطلاعات شما نخواهند بود. اگرچه ما تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی شما انجام خواهیم داد، ریسک انتقال اطلاعات شخصی به ما به عهده شماست. شما فقط باید در یک محیط امن به خدمات دسترسی داشته باشید.

6. آیا ما از خردسالان اطلاعات جمع آوری می کنیم؟

به طور خلاصه: ما آگاهانه داده‌ها را از کودکان جمع‌آوری نمی‌کنیم یا برای آنها بازاریابی نمی‌کنیم.

ما اهمیت انجام اقدامات احتیاطی اضافی را هنگام استفاده از محصولات و خدمات خود برای محافظت از حریم خصوصی و ایمنی کودکان درک می کنیم. ما اطلاعات شخصی کودکان را جمع آوری، استفاده یا افشا نمی کنیم.

ما آگاهانه اطلاعاتی را از کودکان درخواست نمی کنیم یا برای آنها بازاریابی نمی کنیم. اگر متوجه شویم که اطلاعات شخصی کودکان جمع‌آوری شده است، حساب را غیرفعال می‌کنیم و اقدامات منطقی را برای حذف سریع چنین داده‌هایی از سوابق خود انجام می‌دهیم. اگر از اطلاعاتی که ممکن است از کودکان جمع آوری کرده ایم مطلع شدید، لطفاً با ما به آدرس info@moshir.ir تماس بگیرید.

7. حقوق حریم خصوصی شما چیست؟

به طور خلاصه: هر زمان که بخواهید می توانید حساب خود را بازبینی، تغییر یا خاتمه دهید.

انصراف از رضایت: اگر برای پردازش اطلاعات شخصی شما که ممکن است رضایت صریح و/یا ضمنی بسته به قانون قابل اجرا باشد، به رضایت شما تکیه می کنیم، شما این حق را دارید که در هر زمانی رضایت خود را پس بگیرید. با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده در بخش "چگونه می توانید در مورد این مستند با ما تماس بگیرید؟"

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که این امر بر قانونی بودن پردازش قبل از لغو آن تأثیر نمی‌گذارد و در صورتی که قانون قابل اجرا اجازه می‌دهد، بر پردازش اطلاعات شخصی شما که بر اساس دلایل پردازش قانونی غیر از رضایت انجام می‌شود، تأثیر نمی‌گذارد.

اطلاعات حساب

اگر مایلید در هر زمانی اطلاعات موجود در حساب خود را بررسی یا تغییر دهید یا حساب خود را خاتمه دهید، می توانید:

  • با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده با ما تماس بگیرید.
  • وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید و حساب کاربری خود را به روز کنید.

در صورت درخواست شما برای فسخ حساب شما، ما حساب و اطلاعات شما را از پایگاه داده فعال خود غیرفعال یا حذف می کنیم. با این حال، ممکن است برای جلوگیری از تقلب، عیب‌یابی مشکلات، کمک به هر گونه تحقیقات، اجرای شرایط قانونی و/یا پیروی از الزامات قانونی قابل اجرا، برخی از اطلاعات را در پرونده‌های خود حفظ کنیم.

اگر در مورد حقوق حریم خصوصی خود سوال یا نظری دارید، می توانید به آدرس info@moshir.ir برای ما ایمیل بزنید.

8. کنترل برای ویژگی های DO-NOT-TRACK

اکثر مرورگرهای وب و برخی از سیستم‌عامل‌های تلفن همراه و برنامه‌های تلفن همراه دارای ویژگی یا تنظیمی هستند به نام Do Not Track("DNT") که می‌توانید برای علامت دادن به اولویت حریم خصوصی شما برای نظارت و جمع‌آوری داده‌های مربوط به فعالیت‌های مرور آنلاین شما فعال کنید. در این مرحله هیچ استاندارد فناوری یکنواختی برای شناسایی و پیاده سازی سیگنال های DNT نهایی نشده است. به این ترتیب، ما در حال حاضر به سیگنال های مرورگر DNT یا هر مکانیسم دیگری که به طور خودکار انتخاب شما را مبنی بر عدم ردیابی آنلاین اعلام می کند، پاسخ نمی دهیم. اگر استانداردی برای ردیابی آنلاین اتخاذ شود که باید در آینده از آن پیروی کنیم، در نسخه اصلاح شده این مستند حفظ حریم خصوصی شما را در مورد آن عمل مطلع خواهیم کرد.

9. آیا ما این مستند را به روز می کنیم؟

به طور خلاصه: بله، ما این اعلامیه را در صورت لزوم به روز می کنیم تا با قوانین مربوطه مطابقت داشته باشیم.

ممکن است هر از چند گاهی این اعلامیه حفظ حریم خصوصی را به روز کنیم. نسخه به روز شده با یک تاریخ به روز شده "تجدید نظر شده" نشان داده می شود و نسخه به روز شده به محض در دسترس بودن قابل اجرا خواهد بود. اگر تغییرات اساسی در این اعلامیه حفظ حریم خصوصی ایجاد کنیم، ممکن است با پست کردن آشکارا اخطاری از این تغییرات یا با ارسال مستقیم اعلان به شما اطلاع دهیم. ما شما را تشویق می کنیم که این اعلامیه حفظ حریم خصوصی را مرتباً مرور کنید تا از نحوه محافظت از اطلاعات شما مطلع شوید.

10. چگونه می توانید در مورد این مستند با ما تماس بگیرید؟

اگر سوال یا نظری در مورد این مستند دارید، می‌توانید به آدرس info@moshir.ir یا از طریق شماره تلفن 03132118 یا طریق پست به آدرس زیر برای ما ایمیل بزنید:

امید آیندگان توسعه پارس

11. چگونه می‌توانید داده‌هایی را که از شما جمع‌آوری می‌کنیم، مرور، به‌روزرسانی یا حذف کنید؟

با استفاده از اطلاعات ورود حسابتان، می‌توانید به حساب خود وارد شوید و اطلاعات را از بخش ویراش، تغییر دهید، در غیر اینصورت می‌توانید با استفاده از اطلاعات تماس که در بالا ارائه شد، با شرکت امید آیندگان توسعه پارس تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات حساب خود، درخواست حذف و یا ویرایش اطلاعات را ثبت کنید.

PRIVACY NOTICE

Last updated August 13, 2022

This privacy notice for Omid Ayandegan Tose'e Pars (doing business as Moshir) ("Moshir," "we," "us," or "our"), describes how and why we might collect, store, use, and/or share ("process") your information when you use our services ("Services"), such as when you:

  • Download and use our mobile application (Moshir), or any other application of ours that links to this privacy notice
  • Engage with us in other related ways, including any sales, marketing, or events

Questions or concerns?Reading this privacy notice will help you understand your privacy rights and choices. If you do not agree with our policies and practices, please do not use our Services. If you still have any questions or concerns, please contact us at info@moshir.ir.

By installing and using the apps, you agree to this privacy policy and give an explicit and informed consent to the processing. If you do not agree, please do not install and use the apps and services.

TABLE OF CONTENTS

1. WHAT INFORMATION DO WE COLLECT?

Personal information you disclose to us

In Short: We collect personal information that you provide to us.

We collect personal information that you voluntarily provide to us when you register on the Services, express an interest in obtaining information about us or our products and Services, when you participate in activities on the Services, or otherwise when you contact us.

Personal Information Provided by You. The personal information that we collect depends on the context of your interactions with us and the Services, the choices you make, and the products and features you use. The personal information we collect may include the following:

  • names
  • phone numbers
  • mailing addresses
  • job titles
  • debit/credit card numbers
  • billing addresses
  • contact or authentication data

Sensitive Information.When necessary, with your consent or as otherwise permitted by applicable law, we process the following categories of sensitive information:

  • social security numbers or other government identifiers
  • financial data
  • national codes

Application Data.If you use our application(s), we also may collect the following information if you choose to provide us with access or permission:

  • Mobile Device Access. We may request access or permission to certain features from your mobile device, including your mobile device's face unlock, fingerprint unlock, and other features. If you wish to change our access or permissions, you may do so in your device's settings.
  • Mobile Device Data. We automatically collect device information (such as your mobile device ID, model, and manufacturer), operating system, version information and system configuration information, device and application identification numbers, browser type and version, hardware model Internet service provider and/or mobile carrier, and Internet Protocol (IP) address (or proxy server). If you are using our application(s), we may also collect information about the phone network associated with your mobile device, your mobile device’s operating system or platform, the type of mobile device you use, your mobile device’s unique device ID, and information about the features of our application(s) you accessed.
  • Push Notifications. We may request to send you push notifications regarding your account or certain features of the application(s). If you wish to opt out from receiving these types of communications, you may turn them off in your device's settings.

This information is primarily needed to maintain the security and operation of our application(s), for troubleshooting, and for our internal analytics and reporting purposes.

All personal information that you provide to us must be true, complete, and accurate, and you must notify us of any changes to such personal information.

Information automatically collected

In Short: Some information — such as your Internet Protocol (IP) address and/or browser and device characteristics — is collected automatically when you visit our Services.

We automatically collect certain information when you visit, use, or navigate the Services. This information does not reveal your specific identity (like your name or contact information) but may include device and usage information, such as your IP address, browser and device characteristics, operating system, language preferences, referring URLs, device name, country, location, information about how and when you use our Services, and other technical information. This information is primarily needed to maintain the security and operation of our Services, and for our internal analytics and reporting purposes.

The information we collect includes:

  • Log and Usage Data.Log and usage data is service-related, diagnostic, usage, and performance information our servers automatically collect when you access or use our Services and which we record in log files. Depending on how you interact with us, this log data may include your IP address, device information, browser type, and settings and information about your activity in the Services (such as the date/time stamps associated with your usage, pages and files viewed, searches, and other actions you take such as which features you use), device event information (such as system activity, error reports (sometimes called "crash dumps"), and hardware settings).

2. HOW DO WE PROCESS YOUR INFORMATION?

In Short: We process your information to provide, improve, and administer our Services, communicate with you, for security and fraud prevention, and to comply with law. We may also process your information for other purposes with your consent.

We process your personal information for a variety of reasons, depending on how you interact with our Services, including:

  • To facilitate account creation and authentication and otherwise manage user accounts. We may process your information so you can create and log in to your account, as well as keep your account in working order.
  • To deliver and facilitate delivery of services to the user. We may process your information to provide you with the requested service.
  • To respond to user inquiries/offer support to users. We may process your information to respond to your inquiries and solve any potential issues you might have with the requested service.
  • To send administrative information to you. We may process your information to send you details about our products and services, changes to our terms and policies, and other similar information.
  • To fulfill and manage your orders. We may process your information to fulfill and manage your orders, payments, returns, and exchanges made through the Services.
  • To evaluate and improve our Services, products, marketing, and your experienceWe may process your information when we believe it is necessary to identify usage trends, determine the effectiveness of our promotional campaigns, and to evaluate and improve our Services, products, marketing, and your experience.
  • To comply with our legal obligations. We may process your information to comply with our legal obligations, respond to legal requests, and exercise, establish, or defend our legal rights.

3. WHEN AND WITH WHOM DO WE SHARE YOUR PERSONAL INFORMATION?

In Short: We may share information in specific situations described in this section and/or with the following third parties.

Vendors, Consultants, and Other Third-Party Service Providers. We may share your data with third-party vendors, service providers, contractors, or agents ("third parties") who perform services for us or on our behalf and require access to such information to do that work. Please note that your access to and use of the apps may be subject to certain third-party terms and conditions and privacy policies. You recognize and agree that we is not liable for any such third-party terms and conditions and any third party’s use of your Personal data. The third parties we may share personal information with and links to the privacy policies of them are as follows:

We also may need to share your personal information in the following situations:

  • Business Transfers. We may share or transfer your information in connection with, or during negotiations of, any merger, sale of company .., financing, or acquisition of all or a portion of our business to another company.

4. HOW LONG DO WE KEEP YOUR INFORMATION?

In Short: We keep your information for as long as necessary to fulfill the purposes outlined in this privacy notice unless otherwise required by law.

We will only keep your personal information for as long as it is necessary for the purposes set out in this privacy notice, unless a longer retention period is required or permitted by law (such as tax, accounting, or other legal requirements). No purpose in this notice will require us keeping your personal information for longer than the period of time in which users have an account with us.

When we have no ongoing legitimate business need to process your personal information, we will either delete or anonymize such information, or, if this is not possible (for example, because your personal information has been stored in backup archives), then we will securely store your personal information and isolate it from any further processing until deletion is possible.

5. HOW DO WE KEEP YOUR INFORMATION SAFE?

In Short: We aim to protect your personal information through a system of organizational and technical security measures.

We have implemented appropriate and reasonable technical and organizational security measures designed to protect the security of any personal information we process. However, despite our safeguards and efforts to secure your information, no electronic transmission over the Internet or information storage technology can be guaranteed to be 100% secure, so we cannot promise or guarantee that hackers, cybercriminals, or other unauthorized third parties will not be able to defeat our security and improperly collect, access, steal, or modify your information. Although we will do our best to protect your personal information, transmission of personal information to and from our Services is at your own risk. You should only access the Services within a secure environment.

6. DO WE COLLECT INFORMATION FROM MINORS?

In Short: We do not knowingly collect data from or market to children.

We understand the importance of taking extra precautions when using our products and services to protect children's privacy and safety. We do not collect, use or disclose personal information about children.

We do not knowingly solicit data from or market to children. If we learn that personal information from children has been collected, we will deactivate the account and take reasonable measures to promptly delete such data from our records. If you become aware of any data we may have collected from children, please contact us at info@moshir.ir.

7. WHAT ARE YOUR PRIVACY RIGHTS?

Withdrawing your consent: If we are relying on your consent to process your personal information, which may be express and/or implied consent depending on the applicable law, you have the right to withdraw your consent at any time. You can withdraw your consent at any time by contacting us by using the contact details provided in the section "HOW CAN YOU CONTACT US ABOUT THIS NOTICE?" below.

However, please note that this will not affect the lawfulness of the processing before its withdrawal nor, when applicable law allows, will it affect the processing of your personal information conducted in reliance on lawful processing grounds other than consent.

Account Information

If you would at any time like to review or change the information in your account or terminate your account, you can:

  • Contact us using the contact information provided.
  • Log in to your account settings and update your user account.

Upon your request to terminate your account, we will deactivate or delete your account and information from our active databases. However, we may retain some information in our files to prevent fraud, troubleshoot problems, assist with any investigations, enforce our legal terms and/or comply with applicable legal requirements.

If you have questions or comments about your privacy rights, you may email us at info@moshir.ir.

8. CONTROLS FOR DO-NOT-TRACK FEATURES

Most web browsers and some mobile operating systems and mobile applications include a Do-Not-Track ("DNT") feature or setting you can activate to signal your privacy preference not to have data about your online browsing activities monitored and collected. At this stage no uniform technology standard for recognizing and implementing DNT signals has been finalized. As such, we do not currently respond to DNT browser signals or any other mechanism that automatically communicates your choice not to be tracked online. If a standard for online tracking is adopted that we must follow in the future, we will inform you about that practice in a revised version of this privacy notice.

9. DO WE MAKE UPDATES TO THIS NOTICE?

In Short: Yes, we will update this notice as necessary to stay compliant with relevant laws.

We may update this privacy notice from time to time. The updated version will be indicated by an updated "Revised" date and the updated version will be effective as soon as it is accessible. If we make material changes to this privacy notice, we may notify you either by prominently posting a notice of such changes or by directly sending you a notification. We encourage you to review this privacy notice frequently to be informed of how we are protecting your information.

10. HOW CAN YOU CONTACT US ABOUT THIS NOTICE?

If you have questions or comments about this notice, you may email us at info@moshir.ir or call 03132118 or by post to:

Omid Ayandegan Tose'e Pars

11. HOW CAN YOU REVIEW, UPDATE, OR DELETE THE DATA WE COLLECT FROM YOU?

Using your account login information, you can log in to your account and change the information from the edit section, otherwise, you can contact Omid Ayandegan Tose'e Pars Company using the contact information provided above and provide information. with your account information, request to delete or edit information.